Першого січня 2010 року набули чинності кілька змін в медійному законодавстві.
Так, у законі про рекламу вступили силу заборони щодо реклами алкоголю та тютюну. Відтепер реклама тютюнових та алкогольних виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими вони випускаються заборонена в усіх друкованих виданнях (окрім спеціалізованих), засобами внутрішньої та зовнішньої реклами; на транспорті, за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів тютюнових виробів). Також реклама тютюнових товарів заборонена на радіо і телебаченні, алкогольним товарам дозволено рекламуватися з 23 до 6 години.
У Законі України «Про телебачення і радіомовлення» вступила в силу нова редакція статті 31, ухвалення якої було викликане тим, що ставки ліцензійного збору ухвалені Кабміном збільшилися в кілька разів, що спричинило проблеми з виплатою ліцензійного збору. Стаття надає методику і формулу розрахунку ліцензійного збору. Однак, стаття містить серйозну ваду, адже в методиці не було враховано супутникового мовлення.
Окрім того, з 9 грудня 2009 року набули чинності зміни до закону про Національну раду України, які передбачили, що регуляторні, у тому числі нормативно-правові, акти Нацради мають проходити всі стадії прийняття та порядок оприлюднення актів, визначені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та проходити реєстрацію в Міністерстві юстиції.