Напередодні новорічних святкувань у 2018 році ЦЕДЕМ у рамках Кампанії “За безпечні дороги” запустив соціальний проект, спрямований на підвищення рівня користування ременями безпеки. Оля Полякова, Надя Дорофєєва, Даша Астаф’єва, TAYANNA, Michelle Andrade, Володимир Дантес, Олександр Педан та Тімур Мірошниченко позували під час фотосесії у вбраннях, пом’ятих ременем безпеки, розповідаючи власні історії про безпеку на дорогах та закликаючи українців пристібатися.
Соціальний проект “Пом’яті, але живі” став одним із найуспішніших наших інформаційних проектів 2018 року та охопив понад 11 мільйонів контактів та передбачав публікації у ЗМІ та у соціальних мережах, а також рекламу на сітілайтах та у метро столиці.
Проблема ігнорування ременів безпеки надзвичайно актуальна. В Україні ними користуються лише 23% водіїв у містах України, згідно з дослідженням, проведеним ГО “Vision Zero” та Центром демократії та верховенства права. Це найнижчий показник серед країн Європи.
Небажання пом’яти одяг – одна із ТОП-10 причин не пристібатися в автомобілі. Проект підкреслював, що навіть у святковій лихоманці краще пристeбнутися в автівці і пом’яти одяг, аніж ризикувати життям.
Близько сотні публікацій у ЗМІ та на телебаченні стали десятками тисяч поширень у соціальних мережах. Зірки, що стали амбасадорами проекту охоче ділилися на власних сторінках в Instagram та Facebook своїми історіями та матеріалами про ремені безпеки.
Проект, над яким ми працювали спільно із Gres Todorchuk PR, вийшов в офлайн не лише публікаціями у глянцевих журналах. Завдяки домовленості із КМДА, 50 сітілайтів на вулицях Києва та у Київському метрополітені упродовж 5-ти місяців, із лютого по квітень 2019 року нагадували українцям, що немає жодних виправдань ігноруванню ременів безпеки.