23 травня о 14:30 у прес-центрі “Інтерфакс-Україна”, вул. Рейтарська, 8/5а, відбудеться прес-брифінг з нагоди запуску інформаційної кампанії “Ремінь або розтин”, розробленої в рамках Кампанії “За безпечні дороги” у співпраці з агентством Agama Communications за підтримки Міністерства інформаційної політики України.
Соціальна реклама із слоганом “Ремінь, або розтин” з’явилася на білбордах у Києві, на центральних автодорогах України, у Кіровоградській, Херсонській, Дніпропетровській, Хмельницькій, Сумській, Миколаївській, Полтавській, Волинській, Тернопільській, Рівненській, Запорізькій, Чернігівській, Чернівецькій, Одеській областях. Реклама має на меті звернути увагу на смертельні наслідки автокатастроф для непристібнутих водіїв та пасажирів. Адже у половині випадків ремінь у разі смертельної аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
180 бордів зовнішньої реклами демонструють наслідки після аварії: якщо використовувати ремінь – синець, якщо не використовувати – розтин. Нагадаємо, що рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед усіх країн Європи. Про те, чому соціальна реклама необхідна для підвищення рівня користування ременями безпеки та зниження травматизму і смертності на дорогах, говоритимуть експерти під час прес-конференції.
Участь у прес-конференції візьмуть:
- Артем Біденко, державний секретар Міністерства інформаційної політики України;
- Олеся Холопік, заступник директора Центру демократії та верховенства права, координатор Кампанії “За безпечні дороги”;
- Юлія Яшина, директор креативних сервісів Agama Communications.
Акредитація
Андрій Климчук
+390996026361