Чинне законодавство не містить особливих вимог щодо розміщення реклами в Інтернеті, зокрема, на сторінках популярних блогерів. Водночас, закон «Про рекламу» містить низку загальних вимог, що поширюються на будь-яку рекламу. Зокрема, закон встановлює заборону прихованої реклами та покладає обов’язок на особу, яка розповсюджує рекламу, чітко відокремлювати її від іншої інформації, незалежно від форм чи способів поширення, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати, а також обов’язково додавати позначення «Реклама» чи «На правах реклами».
Варто зауважити, що аналогічні правила стосуються інформаційного, авторського чи редакційного матеріалу, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару та який формує або підтримує обізнаність та інтерес читачів щодо цих особи чи товару – такий матеріал також вважається рекламою. Тобто, навіть якщо це власна ініціатива автора написати статтю про конкретний товар (який можна ідентифікувати з тексту статті), незалежно від того, чи отримує автор винагороду, чи ні – цей текст може відповідати ознакам реклами і має бути відповідно маркований. У випадку, якщо публікація слугує рекламним цілям, але не містить такого позначення, і може бути сприйнята як журналістський матеріал, вона вважатиметься прихованою рекламою.
Закон також містить низку інших обмежень щодо поширення реклами, яких варто дотримуватись і при розміщенні інформації в Інтернеті, зокрема заборонено:
- поширювати інформацію щодо заборонених для виробництва та обігу товарів;
- вміщувати дискримінаційні твердження чи дискредитувати конкурентів;
- подавати відомості або закликати до дій, які порушують законодавство, завдають чи можуть завдати шкоди здоров’ю або життю людей та/чи довкіллю, спонукають до нехтування засобами безпеки;
- вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди цієї особи, та ін.
Врешті, особливо уважно слід ставитися до пропозицій розміщення реклами алкоголю та тютюнових виробів, адже до такої реклами встановлені інші, набагато суворіші вимоги, відповідальність за порушення яких значно вища. Такі обмеження передбачені законом “Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення”, а також Порядком накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 693.
За порушення законодавства про рекламу передбачено дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну і навіть кримінальну відповідальність. Зокрема, розповсюджувачі реклами винні в порушенні порядку розповсюдження та розміщення реклами несуть відповідальність у розмірі п’ятикратної вартості розповсюдження реклами. Така вартість визначається виходячи з договірної вартості без врахування сплачених податків.