Інформація про стан здоров’я людини є конфіденційною відповідно до законодавства України, і не підлягає розголошенню, окрім як за бажанням самої фізичної особи або у випадках, прямо передбачених законом. При чому відповідно до статті 286 Цивільного кодексу України таємниця про стан здоров’я розповсюджується також на факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також на інші відомості, що стали відомі при медичному обстеженні (наприклад відомості про вагітність). Стаття 40 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» забороняє лікарським працівникам та іншим особам, яким у зв’язку з виконанням професійних або службових обов’язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
Таким чином, журналіст, який дізнався певну інформацію про стан здоров’я особи, за загальним правилом має утриматись від розповсюдження такої інформації. Ця вимога поширюється як на звичайних громадян, так і на політиків, щодо яких обмеження доступу до інформації є меншими.
Не є лікарською таємницею загальна інформація про стан здоров’я населення, його життєвий рівень, включаючи медичне обслуговування, а також про соціально-демографічні показники.
Окрім того інформація, що містить лікарську таємницю, може бути поширена, якщо вона є суспільно необхідною, і право громадськості знати цю інформацію переважає потенційну шкоду від її поширення. Наприклад, інформація про стан здоров’я пілота пасажирського лайнера, якій здійснює регулярні перевезення, але при цьому через приховану хворобу може втратити контроль над собою, що потенційно створює загрозу авіакатастрофи – буде розповсюдженням суспільно необхідної інформації, і інтерес запобігання катастрофи буде переважати над інтересом пілота літака приховати стан свого здоров’я. А ось інформацію про стан здоров’я відомої популярної співачки розповсюджувати без її згоди не можна, не зважаючи на велику кількість її прихильників, яких цікавить це питання, бо звичайна цікавість не є суспільним інтересом. Предметом суспільного інтересу відповідно до частини другої статті 29 Закону України «Про інформацію» вважається інформація, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України; забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощо.