Перш за все, варто зазначити, що чинним законодавством окремо не врегульовано використання безпілотних літальних апаратів. Заборони їх використання є загальними, тобто такими, що стосуються всіх повітряних суден. В окремих частинах повітряного простору встановлюються заборона або обмеження:
Зони з особливим режимом використання повітряного простору – встановлюються вздовж державного кордону та навколо заборонених зон.
Заборонені зони встановлюються над атомними станціями, гідроелектростанціями, греблями, важливими державними об’єктами, об’єктами природно-заповідного фонду та над об’єктами або промисловими підприємствами підвищеної екологічної небезпеки.
Небезпечна зона – частина повітряного простору, в межах якої у визначені періоди часу може провадитися діяльність, що є небезпечною для польоту повітряних суден.
Окрім того, заборонено використання повітряних суден над аеропортами, перед аеропортовими і прикордонними зонами, оскільки таке використання може спричинити зіткнення з іншим повітряним судном.
Зокрема, у радіусі 5 км від великих аеропортів безпілотник не повинен підніматися вище 10 метрів. Також не бажано в ряді зон літати вище 300 метрів (наприклад, якщо аеропорт знаходиться на відстані кількох десятків кілометрів і літаки в місці вашого польоту йдуть на зниження або зліт) і біля закритих об’єктів чи під охороною.
У межах зони з особливим режимом використання повітряного простору, крім її частини, що межує із забороненою зоною, польоти всіх типів повітряних суден та інші види діяльності провадяться лише з дозволу Генерального штабу Збройних Сил та Адміністрації Держприкордонслужби. Повітряне судно може перетинати межі такої зони тільки на запит та з дозволу відповідного органу ОПР (органу управління повітряним рухом).
Окрім вищезазначеного, може бути встановлена тимчасова заборона або обмеження у смугах польоту у випадках проведення перевірки чергових сил з протиповітряної оборони Збройних Сил (тривалість встановлення такої зони до двох годин).
У будь-якому випадку інформація про постійно діючі заборонені зони, зони обмеження польотів і небезпечні зони публікується у збірниках аеронавігаційної інформації за Світовою геодезичною системою-1984 (WGS-84) і наноситься на аеронавігаційні карти. Така інформація є відкритою.
Тобто, можна зробити висновок, що заборони використання повітряних суден стосуються, в першу чергу, літальних апаратів, що здійснюють польоти на великій висоті, де може відбутись зіткнення з іншим повітряним судном або неправильне використання яких може спричинити значну шкоду (наприклад, в разі падіння такого апарату в районі атомної електростанції тощо). Дані заборони не стосуються використання безпілотних літальних апаратів в житловій зоні для приватних цілей, розваг та спортивної діяльності.