«Головна мета Суспільного – якісний контент», – Ігор Розкладай

January 24, 2017

Перед новоствореним Суспільним мовленням стоїть кілька важливих завдань: реорганізуватися таким чином, щоб оптимально використати 1,2 мільярда гривень бюджету, і при цьому створювати контент, який відповідає міжнародним стандартам щодо місії та призначення Суспільного. Про це заявив Ігор Розкладай, юрист Інституту Медіа Права, під час прес-конференції «Суспільний мовник – лідер медіасфери».

«Але головне – це змінити контент. Наступні кілька років маємо приділяти увагу саме цьому питанню. Адже реформа починалася не лише щоб прибрати анахронізм у вигляді державного телебачення, але щоб створити суспільного мовника, який виконуватиме свою місію: за кошти платників податків надавати громадянам неупереджену інформацію. Особливо важливо це в період виборів, коли постає питання збереження демократії», – зауважив він.

За словами експерта, кінцевою метою є надання якісної інформації у форматі новин та дебатів, а також програм культурного та освітнього спрямування. Створювати потрібно не просто телеканал і радіо, а мультиплатформного мовника, адже молодь користується інтернетом і отримує інформацію звідти. Крім стандартного мовлення, потрібно експериментувати і з новими форматами, як-от мобільні додатки та відео на замовлення.

Також важливим буде питання нової структури НСТУ

«Чи буде лишатися 30 філій, чи з’явиться більш оптимальна мобільна система? Це те, що будуть представляти кандидати на посаду голови правління НСТУ, і вони мають обгрунтувати, який варіант буде кращим», – зазначив Ігор Розкладай.

За його словами, з 19 січня стартував другий етап реформи. Найважливішою його частиною стане конкурс з обрання голови та членів правління НСТУ, який відбуватиметься у наступні 2-3 місяці. А вже правління визначатиме подальший вектор суспільного мовлення. Водночас, лишається і ряд проблем пов’язаних з майном і технічною базою мовника, яка потребує оновлення.