Із середини липня 2021 року стартував новий масштабний етап інформаційної кампанії «Пристібай, кого любиш» за участі інфлюенсерів та інфлюенсерок – зовнішня соціальна реклама у Києві на 30 сітілайтах, яка розповідає, що важливо використовувати ремені безпеки на всіх сидіннях автомобіля, пасажирам і водіям.
Окрім цього, у рамках інформаційної кампанії у чотирьох відеороликах відомі українці розповідають про правила безпечної поведінки на дорозі, яких дотримуються самі та які радять усім учасникам дорожнього руху. Обличчями інформаційної кампанії стали лідер гурту Антитіла Тарас Тополя, співачка Alyosha, письменник Богдан Логвиненко та учасники експедиції Ukraїner, ведуча “Телебачення Торонто” Олександра Гонтар, а також автогонщиця, керівниця фронтової медичної команди швидкого реагування «Вітерець» Галина Алмазова.
“Ще у 2016 році ми підрахували: якби кожен українець, у кріслі водія чи пасажира, взяв за звичку користуватись ременем безпеки, до 900 людей кожного року можна було б врятувати, – розповідає Олеся Холопік, директорка Центру демократії та верховенства права. – Не важливо, пішохід ви чи водій, кожен є учасником дорожнього руху, а отже, повинен свідомо та відповідально ставитися до своєї безпеки і тих, хто поруч в авто та на дорозі. До того ж, від березня цього року за непристебнутий ремінь безпеки можна отримати штраф у розмірі 510 гривень”.
Кампанія “Пристібай, кого любиш!” стартувала до Всесвітнього тижня безпеки дорожнього руху ООН, що відзначається 17-23 травня. Переглянути відеоролики, ознайомитися з інтерв’ю директорки ЦЕДЕМ Олесі Холопік та дізнатися більше про кампанію можна за посиланням https://theukrainians.org/remeni-riatuyut/.
Інформаційна кампанія «Пристібай, кого любиш» реалізується Центром демократії та верховенства права спільно з The Ukrainians в рамках Кампанії «За безпечні дороги» завдяки фінансовій підтримці Швеції.