“Ремінь або розтин”: в Україні триває новий етап соціальної кампанії

Квітень 24, 2020

У травні 2019 року стартувала інформаційна кампанія “Ремінь або розтин”, яка спонукає українців користуватися ременями безпеки в авто. На 180 білбордах у великих та малих містах України розміщене зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки та інше його ж фото зі слідом від розтину. Автори реклами пропонують шокуюче порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка ігнорує пасок безпеки.

Інформаційна кампанія була розроблена в рамках Кампанії ЦЕДЕМ “За безпечні дороги” у співпраці з агентством Agama Communications за підтримки Міністерства інформаційної політики України. Реклама з’явилася на білбордах, зокрема у Києві, Дніпрі, Одесі, Львові, Кропивницькому, Кривому Розі, Херсоні, Краматорську, Житомирі, Івано-Франківську, Миколаєві, Полтаві, Хмельницькому, Сумах, Луцьку, Тернополі, Рівному, Запоріжжі, Чернігові, Чернівцях. 

Восени 2019 Vision Zero for Ukraine та Центр демократії та верховенства права в рамках Кампанії “За безпечні дороги” провели всеукраїнське дослідження. Так, ременями користуються 24,4% водіїв, що майже ідентично результатам минулорічного дослідження, а понад 75% українських водіїв ігнорують ремені безпеки. 

За словами експертів Кампанії, для того, щоб покращити ситуацію, потрібні підвищити відповідальність за ігнорування ременів безпеки, яка сьогодні становить всього лише 51 гривню штрафу, посилити контроль зі сторони поліції та проводити систематичні інформаційно-просвітницькі кампанії.

У 2020 році стартувала нова хвиля кампанії “Ремінь або розтин”. Наші партнери з Agama Communications та Перехід Аутдор розмістили зображення на вільних рекламних площах у місті Києві.

Так, у березні сюжети, які закликають користуватися ременями безпеки, з’явилися у Києві на вулицях Антоновича, Великій Васильківській, Дніпровській набережній, Дружби Народів, проспекті Валерія Лобановського та вулиці Вадима Гетьмана. 

У квітні соціальна реклама розташовувалася на вулицях Великій Васильківській, Антоновича та Дніпровській набережній.

Нагадаємо, Кампанію “За безпечні дороги” ініціював Центр демократії та верховенства права у листопаді 2016 року. Наша мета – знизити кількість загиблих та травмованих на дорогах України. Для цього ми адвокатуємо зміни у державній політиці у сфері безпеки дорожнього руху та проводимо інформаційно-просвітницькі  кампанії.