Роз’яснення ЦЕДЕМ щодо кампанії “Пом’яті, але живі”

December 20, 2018

Кампанія “За безпечні дороги”, що реалізується Центром демократії та верховенства права, спрямована на зменшення смертності і травматизму на дорогах. Одним із факторів ризику, визнаних ВООЗ, є ігнорування ременів безпеки як водіями, так і пасажирами авто. Упродовж двох років основну активність Кампанії спрямували саме на вирішення цієї проблеми в Україні, адже рівень користування ременями у нас найнижчий у Європі.

Сформувати звичку пристібатись – це наразі ключове завдання. Втілюючи його, ЦЕДЕМ здійснює багатовекторну діяльність, розробляючи та адвокатуючи законопроект про підвищення штрафів за ігнорування ременів безпеки, заохочуючи журналістів висвітлювати цю тему, проводячи дослідження, а також запускаючи соціальні кампанії на різні аудиторії.

Мультимедійна кампанія “Пом’яті, але живі” базувалася на інсайті: за даними дослідження Національної Адміністрації Безпеки Дорожнього Руху США (NHTSA) (http://bit.ly/2V1pKh5), небажання пом’яти одяг паском безпеки входить до ТОП 10 причин не пристібатись. Тема зім’ятого нарядного одягу особливо актуалізується у період новорічних свят. Адже це активний період вечірок і корпоративів, коли люди їдуть у святковому одязі – зокрема жінки у сукнях -– і не хочуть пом’яти вбрання та зіпсувати свій зовнішній вигляд. Ця кампанія спрямована на актуалізацію цього питання, привернення уваги та зміну поведінки українців щодо конкретної причини ігнорування пасків безпеки саме у цей святковий час.

Це ситуативна кампанія, реалізована у партнерстві з найбільшим сервісом оренди суконь Oh my look. За їх даними грудень – найактивніший місяць аренди суконь. І таким чином ми говоримо безпосередньо з цільовою аудиторією. Соціальна реклама буде поширена, в тому числі, у мережі Oh my look.

У своїй діяльності ЦЕДЕМ звертається до різних аудиторій та реалізовує проекти, покликані рятувати життя всіх українців, незалежно від статі. “Пом’яті, але живі” – лише один із проектів в рамках багатовекторної Кампанії “За безпечні дороги”, яка працює із різними цільовими групами та планує запускати й інші інформаційні кампанії, спрямовані на зміну поведінки громадян.