Зміна поведінки українців. Приклад успішної адвокаційної кампанії ЦЕДЕМ

За останні три роки кількість водіїв, які пристібаються за кермом, зросла до 40,14%. У 2020 році їхня частка була лише 26,04%.

Формування звички пристібатись – це адвокаційний напрямок, над яким працюємо в рамках Кампанії вже понад 6 років (з 2017 року ЦЕДЕМ формує в українців звичку пристібатися у авто)  і не збираємось зупинятися.

Влітку 2023 року ЦЕДЕМ разом із Zero Vision провели дослідження “Рівень користування ременями безпеки серед водіїв у містах України”. 

Головний результат дослідження: на 14 відсоткових пунктів зросла кількість українських водіїв, котрі користуються ременями безпеки, порівняно з 2020 роком. 

Пишаємось цими результатами. 

Ознайомитись зі звітом про дослідження можна за посиланням.