ЦЕДЕМ провів вебінари з адвокації для українських ОГС та коаліцій

November 27, 2024

14 та 20 листопада ЦЕДЕМ провів два вебінари з серії тренінгів “Адвокаційна діяльність ОГС та їхніх коаліцій: прокачуємо професійність”, а саме “Як говорити з іноземною аудиторією з точки зору стратегічних комунікацій” та “Як українським ОГС запітчити іноземні медіа”.

Адвокаційна діяльність вимагає від неприбуткових організацій значних ресурсів та стратегічної роботи. Представники ОГС від початку повномасштабної війни використовують всі можливі міжнародні майданчики для захисту і представлення інтересів України. Щоб посилити спроможність та стійкість таких організацій, ЦЕДЕМ продовжує ділитися знаннями і порадами від фахівців, практиків своєї справи. 

Разом з тренеркою Мариною Говорухіною, експерткою зі стратегічних комунікацій Common Sense Communications, випускницею міжнародного інституту стратегічних комунікацій Simpodium, лідери та лідерки громадських і благодійних організацій, а також їхніх коаліцій і спільнот попрацювали над посиленням своїх адвокаційних спроможностей на міжнародній арені, прокачали свої навички комунікації із закордонною аудиторією, партнерами та покращили розуміння найбільш ефективних підходів до налагодження співпраці з іноземними медіа.

Під час тренінгу учасники ознайомились з ключовими принципами та тактиками адаптації повідомлень для іноземної аудиторії, що допомагають донести позицію та підвищити довіру до організації на міжнародному рівні. Важливо провести багато підготовчої та дослідницької роботи (вивчати аудиторію, традиції, культуру, історичні зв’язки, потреби цільової аудиторії, тригери та багато інших параметрів), перш ніж виходити з тими чи іншими кампаніями, інформаційними матеріалами та закликами до міжнародної аудиторії. Для організацій, які займаються адвокацією в Німеччині було особливо цікаво почути поради Марини, яка вже декілька працює в інформаційному полі цієї країни. 

Особливу увагу варто приділяти взаємодії з діаспорними організаціями. Вони є тими ключовими союзниками українців, до яких потрібно приходити по інформацію та партнерство в першу чергу, якщо розраховуєте на успішність своїх стратегічних комунікацій. 

Відео тренінгу “Як говорити з іноземною аудиторією з точки зору стратегічних комунікацій” –  за лінком.

Відео тренінгу “Як українським ОГС запітчити іноземні медіа” – за лінком

Тішимося відгукам учасників та учасниць вебінарів, ось лише деякі з них: 

  • Завжди цікаво чути професіоналів у своїй справі”;
  • “Все чудово, ідеальний таймінг, крута спікерка! Дякую щиро! Успіхів!”;
  • “Все було чудово. Дякую) Як я вже казала, в нас своя специфіка і хотілося би дізнатись можливо про якісь специфічні інструменти саме для аналітичних центрів. Але загальна інформація була дуже доречна та зрозуміла”;
  • “Дякуємо Вам за цю роботу. Вона дуже важлива”;
  • “Все було дуже цікаве і корисне!”. 

Матеріал підготовлено ЦЕДЕМ в межах проєкту “Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства”, яка реалізується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (АМР США).