Медійне право Давид проти Голіафа: чи можуть децентралізовані платформи стати альтернативою BigTech Павло Бурдяк
Медійне право Проєкт “Дубай-сіті”: чи може Telegram стати інструментом впливу на вибори президента США
Медійне право Від Хабаду, Зеленського і Коломойського до мобілізації та електроенергії: дослідження теорій змов у Telegram Олександр Монастирський, Сергій Сирбу
Медійне право Як артисту комерціалізувати творчість та не потрапити в юридичну пастку? Олена Спесивцева
Медійне право Як Закарпаття стало ціллю угорської медіапропаганди з російським акцентом Олександр Монастирський
Медійне право Моніторинг електронної пошти на робочому місці: інтереси роботодавця vs таємниця листування працівника Павло Бурдяк
Медійне право Російська пропаганда в ігрових середовищах: приклад користувацького контенту в Steam Сергій Сирбу
Медійне право Захист державної мови та національної ідентичності: критерії та виклики в українському медіапросторі