13 березня під час круглого столу «Управління швидкістю в населених пунктах» експерти Кампанії “За безпечні дороги” представили два проекти методик щодо встановлення обмежень швидкості, відмінних від 50 км/год на вулицях міст та дорогах, які проходять через села та селища. Дані документи були розроблені на основі міжнародних рекомендацій та спираються на принципи виявлення ризиків та керування ними.
У першому проекті методики, для визначення швидкісного режиму на міських вулицях експерти пропонують алгоритм із чотирьох кроків. Перший крок – визначити функціональне призначення вулиці. Наступний крок – здійснити виїзд на вулицю з метою виявлення факторів ризику, що присутні на ній. На їхній основі буде визначена найнижча припустима швидкість, яку й візьмуть за основу. Четвертий крок – оцінити можливість підвищеного обмеження швидкості на окремих смугах.
Натисніть на картинку, щоб переглянути у повному обсязі
У другому проекті методики, для встановлення обмежень швидкості на автодорогах, які проходять через села та селища, експерти пропонують активне застосування знаків населеного пункту на синьому фоні 5.47 на початку населеного пункту, та знаку “Початок житлової забудови” 5.63.1 на тих ділянках, де рівень швидкості 50 км/год є необхідним з точки зору управління ризиками на основі чітких критеріїв.
Натисніть на картинку, щоб переглянути у повному обсязі