На початку року стартувала кампанія зовнішньої соціальної реклами, спрямованої на підвищення рівня користування ременями безпеки. Рекламу ініціював Центр демократії та верховенства права в рамках Кампанії “За безпечні дороги”.
У Києві та низці обласних центрів України, зокрема Львові, Харкові, Дніпрі, Житомирі, Сумах та Кропивницькому з’явились білборди із зображенням людини у труні, яка там опинилася, бо не скористалася ременем безпеки. Креативне рішення соціальної реклами розробило агентство Provid / DDB.
Основний меседж, який несуть білборди до водіїв та пасажирів, простий: “Пристебнись, інакше буде пізно!”. Автори ідеї наголошують, що пристібання ременя займає всього декілька секунд і може бути різницею між життям і смертю.
Щодня на дорогах України гине не менше 10 осіб, а за рік кількість жертв перевищує 3,5 тисяч. Пристебнуті ремені безпеки знижують ризик загибелі в аварії на 50%. За дослідженням, проведеним у восени 2018 року ГО “Vision Zero” та Центром демократії та верховенства права в рамках Кампанії “За безпечні дороги” лише 23% водіїв у містах України користуються ременями безпеки.
Білборди із закликом пристібатись в авто будуть розміщені протягом місяця, після чого ініціатори Кампанії “За безпечні дороги” анонсують продовження соціальної реклами.