YouTube і війна в Україні: правила управління контентом в умовах російської агресії (частина 2)

October 9, 2023

Матеріал опублікований у виданні “Інтернет свобода”

Наразі YouTube – одна з небагатьох популярних платформ, доступних як в Україні, так і в Росії, оскільки російським користувачам держава обмежила доступ до низки інших великих західних платформ, як-от Facebook, Instagram та X (раніше Twitter). Тож з розгортанням повномасштабної російської агресії YouTube набув особливого значення, коли йдеться про поширення та споживання інформації про хід війни, показ реалій війни у чутливих відеоматеріалах, а також формування громадської думки серед української і російської аудиторії.

Однак повномасштабне російсько-українське протистояння, зіткнення на теренах YouTube двох діаметрально протилежних інформаційних і ціннісних світів спонукали платформу переосмислити свою аполітичну позицію, яку вона (разом з багатьма іншими соцмережами) займала від початку війни у 2014 році, продовжуючи звичну (business as usual) роботу на російському ринку. Тож важливо визначити, як YouTube трансформував свої політики у відповідь на російське вторгнення 2022 року.

У першій частині аналітики Центру демократії та верховенства права про YouTube і війну в Україні ми розглянули Правила спільноти YouTube і еволюцію їх інтерпретації  крізь призму російсько-українського військового протистояння.

У цій (другій) частині ми зосередимося на висвітленні обмежень, які YouTube застосовував щодо каналів і контенту, пов’язаних з війною в Україні.

Блокування контенту і каналів, пов’язаних з війною в Україні

Правила видалення контенту й каналів в YouTube. Якщо завантажений в YouTube контент порушує Правила спільноти, його буде видалено, а канал отримає попередження. Це означає, що протягом 1 тижня автор не зможе завантажувати відео й історії чи проводити прямі трансляції.

Якщо протягом наступних 90 днів автор отримає ще одне попередження, YouTube обмежить йому можливість публікувати контент протягом 2 тижнів. 

Якщо ж за 90 днів канал отримає три попередження, він буде назавжди вилучений з YouTube. Та у деяких випадках YouTube може закрити канал або обліковий запис негайно й без попередження лише за одне серйозне порушення.

Видалення контенту й каналів, пов’язаних з війною в Україні. З початку повномасштабного російського вторгнення YouTube видалив низку каналів і відео, які порушували Правила спільноти щодо ворожих висловлювань. Це стосується здебільшого (про)російського контенту з запереченням чи применшенням чітко задокументованих трагічних подій, які сталися у ході російської агресії.

Так, лише за перші кілька місяців повномасштабної війни YouTube видалив понад 70 000 відео та 9 000 каналів, пов’язаних з війною в Україні. Хоча компанія докладно не розписала цю статистику, представник YouTube Ніл Мохан зазначив, що левова частка обмежень каналів і контенту стосувалася поширення російських наративів щодо вторгнення в Україну.

Наприклад, YouTube видалив низку відео, де російське військове вторгнення в Україну називали “визвольною місією”. За опис агресії проти України як “визвольної місії” YouTube також наклав певні обмеження на канали, пов’язані з міністерствами оборони та закордонних справ Росії. Їм на деякий час призупинили можливість завантаження відео на платформі.

Крім того, щоб зупинити поширення інформації, яка вводить в оману, а також протидіяти дезінформаційній кампанії Росії на теренах YouTube, платформа оголосила про блокування низки російських YouTube-каналів. Серед них – державні та фінансовані державою медіа, як-от RT і Sputnik. Так, RT і Sputnik спочатку були заблоковані лише в Україні, згодом у всіх країнах Європи, а потім і в усьому світі.

Та поряд з активним видаленням (про)російського контенту трапляється і блокування контенту українських медійників. Часто – теж на підставі правил YouTube щодо ворожих висловлювань. Так, YouTube видалив один з випусків “Слей шоу” (проєкт Суспільного мовлення) про “хороших росіян” за розпалювання ворожнечі. В опитуванні на вулицях Києва людина назвала “хорошим рускім – мертвого руского”. Автори проєкту видалили цей фрагмент та перезавантажили випуск з дисклеймером, що досліджують цю тему і не мають на меті “розпалювання ворожнечі”.

Призупинення монетизації в Росії та обмеження монетизації в Україні

Правила монетизації контенту в YouTube. Бізнес-модель YouTube дозволяє творцям контенту заробляти гроші на платформі за допомогою різних способів. Так, можна отримувати дохід від розміщення реклами у своїх відео, продажу сувенірної продукції, підписок тощо.

Найпоширенішим способом заробітку грошей є монетизація контенту за допомогою реклами. Дохід нараховується, коли глядачі дивляться рекламу, показану під час відео. Далі дохід від реклами розподіляється між YouTube та автором відео.

Слід зауважити, що YouTube розглядає монетизацію як привілей, тому ця функція доступна лише авторам, які беруть участь у Партнерській програмі YouTube і відповідають її вимогам. Головними вимогами є: 

  • Дотримання правил монетизації каналів YouTube; 
  • Відсутність активних попереджень про порушення Правил спільноти; 
  • Активний обліковий запис AdSense – це програма Google, за допомогою якої автори–учасники Партнерської програми YouTube можуть отримувати свій дохід; 
  • Наявність хоча б 1000 підписників і 4000 дійсних годин перегляду загальнодоступних відео за останні 12 місяців АБО 10 мільйонів переглядів загальнодоступних відео YouTube Shorts за останні 90 днів тощо.

Тож участь у Партнерській програмі YouTube відкриває двері до подальшої монетизації контенту. Однак не кожен ролик можна монетизувати за допомогою реклами. Після завантаження відео у YouTube автоматизовані системи або спеціалісти платформи перевірять його і дадуть йому значок монетизації, від якого й залежатиме можливість показу реклами у відео. При перевірці враховується, зокрема, й самостійна оцінка автора відео щодо того, чи відповідає воно вимогам монетизації.

Нижче наведено пояснення кожного значка монетизації:

Зелений: автор увімкнув монетизацію, завантажене відео відповідає правилам YouTube щодо монетизації контенту, тож воно підходить для розміщення більшості рекламних оголошень.

Жовтий: автор увімкнув монетизацію, але завантажене відео не повністю відповідає правилам YouTube щодо монетизації контенту, тому рекламодавці показуватимуть лише деякі оголошення або їх узагалі не буде.

Червоний: автор увімкнув монетизацію, але через заявку щодо порушення авторських прав відео не можна монетизувати.

Сірий: автор не ввімкнув монетизацію для цього відео.

Перевіряється: система ще перевіряє відео. Ви можете опублікувати ролик, поки триває перевірка. Проте YouTube радить дочекатися, доки вона завершиться, і цей значок зміниться на зелений, жовтий або червоний.


Призупинення монетизації в Росії. У зв’язку з війною в Україні YouTube ужив низку заходів для відключення монетизації в Росії: 

  • Контент, який стосується війни, заперечує або виправдовує її, заборонено монетизувати на платформі YouTube до подальшого сповіщення.
  • Призупинено монетизацію каналів державних засобів масової інформації Російської Федерації. Це означає, що російським державним ЗМІ заборонено монетизувати свій контент або показувати рекламу на платформах Google.
  • Тимчасово призупинено показ рекламних оголошень Google і YouTube користувачам на території Росії. Google оголосив цей крок після вимоги Росії припинити показ реклами, яка буцімто містить “неправдиві відомості політичного характеру” про події в Україні й дезінформує російську аудиторію, тобто суперечить офіційним наративам Кремля щодо вторгнення в Україну. У відповідь компанія обмежила показ всіх рекламних оголошень в Росії.
  • Призупинено монетизацію каналів російських авторів (блогерів). З огляду на блокування рекламних систем Google у Росії, YouTube призупинив можливість створення нових облікових записів в AdSense, AdMob і Google Ad Manager для користувачів із Росії. Крім того, платформа призупинила показ оголошень у ресурсах і мережах Google усіх країн для рекламодавців, які перебувають на території Росії. Через це автори в Росії не зможуть зареєструватися в Партнерській програмі YouTube, а відтак не зможуть монетизувати свої канали.

Щоб зрозуміти наслідки цього заходу, наведемо приклади заробітків трьох найбільш оплачуваних російських YouTube блогерів у 2021 році: Анастасія Івлєєва  – $2,7 млн, Валентин Пєтухов (Wylsacom)  – $2,2 млн, Юрій Дудь  – $1,8 млн. Відтепер вони не зможуть монетизувати свої канали й отримувати дохід в YouTube.

  • Відключені всі функції монетизації для користувачів в Росії. Глядачам, які знаходяться на території Росії, відключили такі функції, як підписки YouTube Premium, Music Premium, Спонсорство, Суперчат, Суперстікери та Мерч. Це означає, що автори YouTube тимчасово перестануть отримувати дохід від російської аудиторії. Однак ці зміни не поширюються на глядачів, що перебувають за межами Росії.

 

Обмеження монетизації в Україні. За поширення контенту про війну українські медійники найчастіше отримують жовтий значок монетизації (мало оголошень або без реклами). Оскільки в такому відео показують менше оголошень, українські медійники отримують за нього менший дохід, ніж за контент з зеленим значком монетизації, що придатний фактично для всіх рекламодавців.

Для українських медійників головними типами контенту, які вважаються непридатними до монетизації й отримують через це жовтий значок (мало оголошень або без реклами), є положення про насильство, а також агресивний і образливий контент.

Насильство. Контент вважається непридатним для показу реклами, якщо основний акцент у ньому робиться на сценах крові, насильства чи травмування без надання додаткового контексту.

Ось приклади контенту, монетизацію якого може бути обмежено або заборонено:

  • Загальне насильство: необроблені кадри будівель, зруйнованих унаслідок жахливих подій, або легких травм людей (як-от вивихи щиколоток або накладання пов’язок на пальці).
  • Смерть і трагічні події: репортажі про трагедії, які призвели до численних жертв, з відразливими й жахливими подробицями; документальні ролики про нещодавні вбивства з докладним описом обставин смерті.
  • Війна та конфлікти: необроблені невідразливі кадри реальних збройних конфліктів (таких як війна) поза освітнім контекстом без зображення кровопролиття й травм.

Такий контент взагалі не монетизується:

  • Відразливі зображення чи словесні описи обстрілів, вибухів, бомбардувань і сцен страти.
  • Кадри війни з відразливими зображеннями травм, смертей або страждань незалежно від контексту.

Наприклад, YouTube обмежив монетизацію (жовтий значок) відео каналу “Перший”, що розповідає про медика, який рятує військових неподалік лінії фронту. Відео містить зацензуровані кадри з пораненими військовими (фото з операційної), а також загальний контекст війни.

Виняток. YouTube робить виняток для сцен насильства, які з’являються в контексті новин, освітніх, художніх і документальних матеріалів. Якщо відео містить авторитетний журналістський репортаж про подію, пов’язану з насильством, його можна буде монетизувати. Наприклад, документальний проєкт Суспільного “Видимий ворог” (про окупацію Чорнобильської зони військами РФ) відразу отримав зелений значок монетизації. При цьому у документальному фільмі є сцени стрільби з важкої техніки, а також зацензуровані кадри цивільних осіб, загиблих внаслідок російських дій.

Іноді системи YouTube можуть помилятися, накладаючи обмеження монетизації на контент, який насправді підпадає під виняток і підходить для розміщення реклами. У цьому разі платформа може переглянути своє рішення після подання відповідної апеляції. Так, канал “Перший” спершу отримав від YouTube обмеження монетизації (жовтий значок) для відео, в якому є два зацензуровані зображення розстріляних російськими військами українців. Ці кадри супроводжують розповідь героя відео про події, що сталися на початку повномасштабного російського вторгнення та окупації Херсона. Однак після подання апеляції (запиту на перевірку відео спеціалістом), YouTube зняв обмеження і повернув зелений значок монетизації.

Така ж ситуація спостерігалася з відео “Першого”, в якому є кадри з пораненими і розповідь про героїню-медикиню, яка рятує військових поблизу фронту. Після початкового обмеження монетизації, спеціалісти YouTube переглянули рішення і змінили статус монетизації на зелений значок.

Агресивний і образливий контент. Контент вважається непридатним для показу реклами, якщо він розпалює ненависть, пропагує дискримінацію, зневажає або принижує особу чи групу людей. Наприклад, взагалі не підлягають монетизації заяви, які мають на меті принизити захищену групу осіб, чи натяки або твердження про неповноцінність такої групи (наприклад, “усі жителі цієї країни огидні”).

Якщо агресивний і образливий контент може бути зневажливим для певних осіб або груп людей, проте має освітнє, новинне або документальне призначення, його монетизацію можуть обмежити або заборонити. Наприклад, обмеження монетизації (жовтий значок) можуть дати за використання у відео деяких слів-епітетів на позначення росіян (“москаль”, “кацап”) чи українців (“бандерівець”, “хохол”). Тож українським медійникам слід ретельно підбирати слова, описуючи звірства російських військових.

Виняток. Винятком можуть бути сатиричні або комедійні відео. Однак простої згадки про те, що контент має гумористичний характер, недостатньо, тому таке відео однаково може бути непридатним для показу реклами. Для контенту, який може призвести до значної шкоди, контекст необхідно додавати у самому відео (наприклад, у вигляді спеціальних кадрів або накладеного тексту) або аудіо (супровідні коментарі). Додатково це можна зазначити у назві та описі відео.

Вікові обмеження контенту про війну

Правила щодо вікових обмежень на YouTube. Інколи контент не порушує правила спільноти YouTube, але може бути неприйнятним для глядачів до 18 років. У таких випадках YouTube може накласти на відео відповідні вікові обмеження.

Такі відео будуть недоступні для користувачів, які не досягли 18-річного віку або не ввійшли в обліковий запис. Крім того, відео з обмеженнями за віком не можна дивитися на більшості сторонніх веб-сайтів. Користувачів, які натиснуть такий ролик на іншому веб-сайті (зокрема у вбудованому програвачі), буде переспрямовано на YouTube або в YouTube Music. Там вони зможуть переглянути цей контент лише після входу в обліковий запис і за умови, що їм виповнилося 18 років.

YouTube також може накладати певні обмеження на показ реклами у відео, що визначені як неприйнятні для глядачів віком до 18 років. Хоча контент з віковими обмеженнями загалом дозволено монетизувати, деякі рекламодавці хочуть розміщувати рекламу в контенті для всієї сім’ї чи в контенті, що не містить тем з віковими обмеженнями (як-от насильницький контент). Тому монетизацію таких відео може бути вимкнено або обмежено.

Українським медійникам перепадає найбільше вікових обмежень за насильницький або відразливий контент і вульгарну лексику.

Насильницький або відразливий контент. Контент зі сценами насильства чи жорстокості, який відповідає правилам YouTube, але є неприйнятним для певних категорій користувачів, має обмеження за віком.

Вирішуючи, чи потрібно накладати обмеження за віком або вилучати відео, спеціалісти YouTube враховують контекст (чи це новини, освітній, документальний, науковий чи мистецький контент) і суспільний інтерес. Вони також беруть до уваги такі фактори:

  • Чи робиться у відео особливий акцент на сценах насильства або кровопролиття, зокрема на найбільш відразливих моментах;
  • Чи вказують назва, опис, теги або інші дані на намір шокувати або викликати відразу в глядачів;
  • Чи зображення або звук сцен насильства було розмито, замасковано або приховано;
  • Скільки часу показується зображення або лунає звук сцен насильства в контенті тощо.

Так, YouTube, як правило, накладає обмеження за віком на контент про місця ведення бойових дій, де є сцени насильства чи відразливі кадри.

Наприклад, “Суспільне Новини” опублікували YouTube Shorts, в якому йшлося про звільнення ЗСУ села П’ятихатки у Запорізькій області. Це коротке відео було доступне на платформі протягом трьох днів без жодних обмежень, набрало 100 тисяч переглядів, а потім отримало  обмеження 18+ від YouTube.

Про неодноразові обмеження відео за віком повідомляє і “Суспільне Чернігів”. Вікові обмеження і екран попередження, що відео може містити відразливий або насильницький контент, отримав документальний проєкт “Битва за Чернігів”. Це трисерійний документальний фільм про історію оборони Чернігова, випуски якого потрапляли в тренди YouTube до запровадження обмежень з боку платформи. Накладені обмеження зупинили розповсюдження фільму на теренах YouTube.

Крім того, обмеження 18+ також отримали відео з заблюреними кадрами розстрілу українського військового, а також відео з заблюреними обличчями трупів жителів села Ягідне біля Чернігова, які загинули під час російської окупації.

Вульгарна лексика. Деякі висловлювання можуть бути неприйнятними для глядачів, яким іще не виповнилося 18 років. Нижче наведено кілька прикладів контенту, на який може бути накладено обмеження за віком:

  • Відео, які акцентують використання нецензурної лексики, наприклад добірки роликів із такою лексикою, пісні або вилучені з контексту кліпи.
  • Відео, у назві яких є надміру нецензурна лексика.
  • Відео, у яких неодноразово використовується вульгарна лексика.

Наприклад, авторка блогу “Рагулі” Тетяна Микитенко зазначає, що YouTube часто накладає вікові обмеження на її відео, які містять нецензурну лексику, що лунає або від самої авторки, або в матеріалах, які авторка цитує. Так, YouTube обмежив випуск її “Читанки”, присвяченої книжці Тодося Осьмачки “Ротонда душогубців”, яка розповідає про злочини сталінського режиму. Тетяна Микитенко записала цей випуск незадовго після того, як світ жахнувся від російських злодіянь в Бучі, та провела паралелі між злочинами, які описує у своїй книзі Т. Осьмачка, і теперішніми злочинами росіян. YouTube наклав вікове обмеження 18+ на це відео.

Обмеження для регіональних каналів через неоригінальний контент

Захист авторських прав на YouTube через систему Content ID. Деякі власники авторських прав використовують систему Content ID, щоб легко ідентифікувати свій захищений авторським правом контент і керувати ним на YouTube. Система Content ID автоматично генерує спеціальну заявку, якщо хтось завантажує в YouTube неоригінальне відео, яке повністю або частково збігається з іншим роликом у цій системі. Залежно від налаштувань системи Content ID, визначених власником авторських прав, на підставі заявки він може:

  • Заблокувати контент, щоб його не можна було переглядати;
  • Монетизувати контент, показуючи в ньому оголошення (у деяких випадках дохід розподілятиметься між власником авторських прав і користувачем, який завантажив відео);
  • Відстежувати статистику переглядів контенту.

Обмеження каналів регіональних видань через неоригінальний контент. З огляду на брак ресурсів і складність репортажів з фронту, регіональні (особливо прифронтові) медіа часто використовують у своїх відео матеріали інших видань, але при цьому додають власний текст і озвучку.

Однак системи YouTube визначають такий контент як неоригінальний і можуть накласти на нього обмеження. Так, у медійників іноді виникають труднощі з завантаженням контенту чи обмеженням його поширюваності.

Наприклад, “Новини Донбасу” мали труднощі з завантаженням деяких відео в YouTube і з їхнім каналом через те, що алгоритми платформи несприятливо ставляться до завантажуваних відео, що не містять нового візуального контенту. Це може перешкоджати ефективному поширенню інформації із зон конфлікту.

Обмеження видачі контенту про війну в рекомендаціях

Огляд системи рекомендацій YouTube. Алгоритми рекомендацій YouTube спрямовані на пошук і виявлення контенту, який глядачі з високою ймовірністю захочуть подивитися. Рекомендовані відео з’являються на головній сторінці YouTube, а також у розділі “Далі” наприкінці відео.

Система рекомендацій YouTube бере до уваги такі фактори:

  • Відео, які глядачі зазвичай дивляться;
  • Відео, які глядачі не дивляться;
  • Відео, які глядачі шукають;
  • Оцінки “подобається” й “не подобається”;
  • Відгуки “Не цікавить”.

Пошук у YouTube показує найрелевантніші результати за ключовими словами. Позиція відео серед результатів пошуку залежить від двох головних факторів:

  • Наскільки назва, опис і контент відео відповідають пошуковому запиту користувача.
  • Які відео є найпопулярнішими для вказаного пошукового запиту.

Обмеження рекомендацій російських каналів. Після повномасштабного вторгнення Росії в Україну YouTube оголосив значні обмеження щодо відображення фінансованих державою російських медіа у списку рекомендацій платформи. Натомість, коли користувачі шукають новини про Росію та Україну, системи YouTube намагаються показувати контент з авторитетних перевірених джерел у розділах “Головні новини” і “Важливі новини”.

Обмеження рекомендацій українського контенту про війну. Алгоритми YouTube достатньою мірою не адаптовані до поширення контенту, пов’язаного з війною. Багато українських відео про війну підпадають під вищезгадані обмеження монетизації чи вікові обмеження, які опосередковано пов’язані з обмеженням видачі контенту у списку рекомендацій.

Хоча статус монетизації чи наявність вікових обмежень безпосередньо не впливають на відображення контенту серед рекомендованого, вони є ознакою того, що даний контент підходить не для всіх користувачів. Алгоритми YouTube натомість враховують саме привабливість контенту для глядачів. 

Відповідно, оскільки контент про війну підходить не всім, він рідше за інші ролики рекомендується користувачам. Тобто відео про війну в Україні рідше з’являються не через вимкнену монетизацію чи вікові обмеження, а через характер контенту, який YouTube визначає як непідхожий для всіх користувачів.

Багато українських медіа стверджують, що бізнес-модель YouTube віддає перевагу легшому для сприйняття контенту, де зручно показувати рекламу. Як пояснив представник “Української правди”, YouTube розглядає їхні відеоролики як незручні та невигідні для рекламодавців, що впливає не лише на обмеження монетизації, але й на пониження відео у видачі. А в “Громадському” спостерігали ситуацію, коли деякі їхні відео не відображалися в рекомендаціях попри велику кількість переглядів.

Висновки

З початку повномасштабного російського вторгнення YouTube вжив низку заходів у відповідь на нові геополітичні реалії. Сюди належать, зокрема, такі позитивні ініціативи, спрямовані проти деструктивного впливу Росії на теренах YouTube:

  • Заборона поширювати відео, що заперечують або применшують чітко задокументовані трагічні події, пов’язані з війною в Україні;
  • Блокування багатьох (про)російських каналів і відео, які поширювали наративи Кремля щодо подій в Україні;
  • Протидія поширенню оманливої інформації та дезінформації у контексті військової агресії Росії проти України;
  • Видалення низки російських каналів, зокрема державних та фінансованих державою медіа, як-от RT і Sputnik;
  • Повне призупинення функцій монетизації в Росії;
  • Заборона монетизації контенту, який заперечує або виправдовує війну в Україні;
  • Суттєве обмеження видачі каналів фінансованих державою російських медіа у рекомендаціях платформи;
  • Дозвіл на публікацію певних типів графічного контенту українських медійників про російську агресію у вигляді новин.

Водночас деякі обмеження YouTube перепадають і українським медійникам. Найбільше труднощів в українських медіа і блогерів виникає через:

  • Обмеження монетизації контенту, що містить пов’язані з російським вторгненням сцени насильства, та агресивний і образливий контент на адресу росіян;
  • Вікові обмеження відео про війну за те, що вони містять насильницький або відразливий контент з графічними кадрами війни, чи за вульгарну лексику як реакцію на злодіяння росіян;
  • Обмеження регіональних каналів через використання у їхніх відео запозичених матеріалів без належного дозволу власників авторських прав;
  • Обмеження видачі українського контенту про війну у рекомендаціях платформи.

З огляду на згадані особливості YouTube в управлінні контентом про війну в Україні, можна виокремити деякі рекомендації для платформи та українських медійників.

Рекомендації для платформи YouTube:

  • Зробити публічним перелік слів-епітетів на позначення росіян та українців, які платформа розглядає як зловмисні образливі назви й забороняє/обмежує.
  • Переглянути практику обмеження монетизації деяких типів українського контенту про війну за сцени насильства й агресивний і образливий контент.
  • Вдосконалити алгоритми рекомендації контенту YouTube, аби лояльніше ставитися до українського контенту про війну.

Рекомендації для українських медіа і блогерів:

  • Дотримуватися Правил спільноти YouTube, Правил про авторські права, Правил монетизації каналів YouTube;
  • Забезпечити відповідність правилам не лише змісту звичайних і коротких відео та прямих трансляцій, але й всіх інших складових контенту, зокрема назви, обкладинки відео, опису, тегів тощо;
  • Надавати якомога більше інформації про контекст відео, яке завантажується на платформу, особливо якщо це контент освітнього, документального, наукового чи мистецького призначення;
  • Не вживати у відео чи його складових частинах (назві, обкладинці тощо) слів, які система може сприйняти як “образливі” щодо іншої особи чи групи людей;
  • Обмежити вживання вульгарної лексики;
  • У разі використання запозичених фрагментів у своєму відео звернутися до власника авторських прав і отримати відповідний дозвіл, ліцензію на використання необхідних фрагментів;
  • За потреби додавати у свої відео безкоштовну музику й звукові ефекти з фонотеки YouTube (відповідно до визначених там умов).