У понеділок, 29 серпня о 10:30 в інформаційному агентстві УНІАН відбудеться прес-конференція, а по завершенню прес-тур, де учасники розкажуть, як тютюнові корпорації спрямовують яскраву викладку сигарет у вітринах кіосків та магазинів на залучення дітей до куріння.
Під час прес-конференції учасники представлять, як викладка сигарет впливає на дітей; звернуть увагу на тютюнові вітрини у кіосках біля шкіл, де поруч із сигаретами знаходяться напої чи солодощі для дітей. Експерти також презентують результати фокус-груп проведених Київським міжнародним інститутом соціології на тему: «Вплив реклами тютюнових виробів в точках продажу на дітей в Україні» за участі учнів 1-4 класів.
У прес-конференції візьмуть участь:
- Марічка Падалко, ведуча телеканалу 1+1, мама школярів;
- Тетяна Федунова, Голова асоціації керівників шкіл м. Києва, директор СШ №85 (Голосіївський район);
- Юлія Солоха, координатор проекту “Київ без тютюнового диму” Центру демократії та верховенства права;
- Наталія Харченко, виконавчий директор КМІСу;
- представник МОН;
- представник від КМДА;
Модератор Оксана Тотовицька, медіа-координатор Українського центру контролю над тютюном ГО “Життя”.
Захід відбудеться за адресою: вул. Хрещатик, 4, інформаційне агентство УНІАН.
Під час прес-туру журналістів запрошують відвідати кіоски, які знаходяться біля шкіл і мають у вітринах сигарети, що лежать поруч із солодощами. Автобус для прес-туру стоятиме біля інформаційного агентства. Представників ЗМІ привезуть назад до УНІАНу.
Київські школи щільно оточені кіосками з тютюновими виробами, як «тютюновими тенетами», в які потрапляють діти. Яскраві кольорові дизайнерські рішення, що агресивно використовуються у викладці тютюнових пачок приваблюють їх та спонукають спробувати. На думку експертів, пачки навмисно розташовані на рівні очей дітей та межують на вітринах із солодощами та іграшками.
Акредитація обов’язкова!
Контактна особа: Юрій Примачук
Тел.: (050) 947 42 47; E-mail: yuriyprymachuk@gmail.com