June 25, 2021
Дані можуть багато всього розказати про людину. Ви купили авіаквитки до Анталії? Вам точно знадобиться купальник і сонцезахисний крем! І вже за годину ви побачите декілька рекламних пропозицій у своїй Facebook-стрічці.
Така таргетована реклама можлива завдяки технологіям штучного інтелекту. Алгоритми аналізують вашу поведінку, покупки, контакти, пересування і можуть скласти цілий профіль про ваші інтереси та вподобання.
Більше того, на основі ваших даних алгоритми можуть приймати важливі для вас рішення – чи видавати вам кредит і чи взяти вас на роботу. А якщо алгоритми помилились і рішення хибне?
Європейський регламент про захист даних (GDPR) передбачає можливість заперечити таке рішення. Як? Дивіться в інфографіці.