Комітет розглядає проект, який обмежує обсяги політичної реклами під час виборів

September 14, 2018

3 вересня 2018 року у Раді був зареєстрований Проект Закону «Про внесення змін до статті 13 Закону України “Про рекламу” щодо обмеження обсягів платної реклами у засобах масової інформації» (Проект №9029, н.д. Борислав Береза), який доповнює низку законодавчих ініціатив в сфері реклами.

Депутат пропонує обмежити обсяги реклами політичних партій та кожного кандидата впродовж ведення передвиборної агітації. Зокрема, теле- і радіоорганізації зможуть продати такий обсяг  реклами, який сукупно не може перебільшувати 60 хвилин, при цьому трансляція повинна становити 2,5 хвилини (одним відрізком) протягом однієї астрономічної доби. Проте, проект передбачає заборону надавати ефірний час кандидатам, що включені до виборчого списку політичних партій та кандидатам від політичних партій в одномандатних округах.

Наразі, проект опрацьовується в Комітеті з питань свободи слова та інформаційної політики.

Картка законопроекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=64524 .