3 квітня 2018 року в Парламенті зареєстровано Проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо посилення законодавчих вимог до реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів)» (проект №8215, н.д. Юрій Тимошенко).
Стаття 22 чинної редакції Закону вказує, що реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів не повинна формувати думку, ніби алкоголь та тютюнові вироби є важливим фактором досягнення успіху в спортивній, соціальній, сексуальній та інших сферах. Автор пропонує доповнити статтю іншими положеннями, зокрема, що така реклама не повинна створювати враження, що «вживання алкоголю і паління сприяють кращій самореалізації, прояву фізичних чи особистісних якостей, зникненню комплексів».
Крім того, проектом передбачено, що реклама алкоголю та тютюнових виробів, також знаки товарів та послуг, інші об’єкти інтелектуальної власності, під якими випускаються дані продукти, не повинні містити «зображення історичних осіб, військових формувань, етносів, історичних подій та символів, з якими асоціюється Україна».
На зараз, проект опрацьовується в Комітеті з питань свободи слова та інформаційної політики.
Картка законопроекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=63769 .