Аналітика

Переможна хода приватності

Від дня набуття чинності Законом «Про захист персональних даних» в ЗМІ буде заборонено поширювати персональні данні особи без її згоди. Якщо тільки ця особа не є держслужбовцем 1-ї категорії.

Кому потрібен такий репресивний інструмент як кримінальна відповідальність за наклеп?

У парламенті знову хочуть повернути стару практику кримінальної відповідальності за наклеп. 17 травня депутат Василь Кисельов, який пройшов до Ради за списком Партії Регіонів, зареєстрував відповідний законопроект у Верховній Раді.

«СТОП Цензура»: перші підсумки

4 червня Рух «Стоп Цензура» поповнився ще одним впливовим союзником. Про підтримку Руху публічно, в прямому ефірі, заявив Президент Янукович.

Народні депутати розпочали полювання на відьом. Що несуть нам медійні законодавчі ініціативи?

З початку цього року в українському парламенті з’явилася низка законодавчих ініціатив, які по суті мають на меті суттєво зменшити присутність української мови в телерадіоефірі та в кінотеатрах.

Юридичний коментар до Наказу МВС № 88 щодо захисту прав журналістів

Міністерство внутрішніх справ 23 березня видало наказ №88 «Про вдосконалення взаємодії органів внутрішніх справ із засобами масової інформації», який встановив вимоги до працівників міліції щодо сприяння роботі журналістів та захисту їхніх прав.

Що таке «джинса» і з чим її їдять?

“Джинсою” (джинса – наголос на останній склад) журналісти називають проплачений матеріал або зумисно приховану рекламу. Отже, це сленгове слівце, яке має ходження серед працівників пера насамперед в Росії і Україні.

Депутатам пропонують заборонити рекламу сексу.Чого варто чекати від існуючих законодавчих ініціатив?

Які зміни в рекламному законодавстві можна очікувати в найближчому майбутньому? Нижче наведений аналіз законопроектів щодо внесення змін до рекламного законодавства України, які зареєстровані і знаходяться на розгляді в Верховній Раді України. (Аналіз ІМІ)

Аналіз законопроектів щодо внесення змін до рекламного законодавства України

Які зміни в рекламному законодавстві можна очікувати в найближчому майбутньому? Нижче наведений аналіз законопроектів щодо внесення змін до рекламного законодавства України, які зареєстровані і знаходяться на розгляді в Верховній Раді України.

Чи достатньо лише самого закону для роздержавлення преси в Україні?

Питання реформування державних та комунальних друкованих видань періодично то виринає на гребінь дискусії в професійному середовищі, то на певний час ховається за якимось іншими медійними проблемами. І так триває уже більше п’яти років.

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: