30 комунікаційників громадського сектору успішно пройшли Школу комунікацій 2.0 ЦЕДЕМ

June 6, 2021

Упродовж 31 травня 6 червня 2021 року в онлайн-форматі прошла друга Школа комунікацій Центру демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ). Школа комунікацій ЦЕДЕМ 2.0 це освітній інтенсив для фахівців з комунікацій із врахуванням специфіки громадського сектору. У заході взяли участь 30 комунікаційників із громадських і благодійних організацій із різних регіонів України. 

Під час навчання у Школі учасники дізналися:

  • Як писати прес-релізи, які медіа захочуть опублікувати?
  • Як зробити акаунт своєї організації у соцмережах цікавим для читачів?
  • Чи можна знімати відео, якщо ви не оператор, і створювати візуалізації, якщо ви не дизайнер?
  • Що робити комунікаційнику під час кризи?
  • Як втілювати в життя важливі соціальні кампанії? 
  • та багато іншого.  

Лекторами Школи стали експерти, які мають багаторічний досвід роботи у громадських рухах, аналітичних центрах, органах влади та бізнесі.

Валерія Сало, радниця з комунікацій Національного агентства з питань запобігання корупції Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК), розповіла учасникам про принципи стратегічного планування. Марія Єрьоменко, PR-менеджерка Центру демократії та верховенства права, висвітлила питання кризових комунікацій. Аліна Полякова, голова відділу нативної реклами Української правди, розповіла про те, як розповідати історії так, щоб зацікавити аудиторію. Марина Батуринець, засновниця школи Bazilik, поділилася своєю експертністю у брендингу в комунікаціях громадських організацій. Віктор Пічугін з медіагруппи “Накипіло” розповів про особливості СММ для організацій громадянського суспільства, а його колега Роман Даниленков про репортажну журналістику і зйомку соціальних відео. Оксана Гриценко, журналістка-фрілансерка, поділилась власним досвідом того, як організації бути цікавою для ЗМІ. А дизайнерка ЦЕДЕМ, Марія Козій, зробила майстер-клас зі створення візуалізацій у програмах Photoshop і Canva.

Окремо учасники розглянули практичний кейс: як комунікації впливають на прийняття рішень – на прикладі Кампанії ЦЕДЕМ “За безпечні дороги”, яку презентувала Олеся Холопік, директорка Центру демократії та верховенства права. 

Даний захід став можливим завдяки фінансовій підтримці Швеції