ЦЕДЕМ представив свої аналітичні доробки на Інфоярмарку у ВР

May 23, 2017

Центр демократії та верховенства права представив власні публікації та інфографіки щодо актуальних законопроектів, до розробки яких долучалися експерти організації, під час презентації-виставки “Інформаційний ярмарок – 2017”, що відбулася у Верховній Раді 16-17 травня.

Інформаційний ярмарок проводиться щорічно у стінах ВР і збирає близько сотні громадських організацій та міжнародних проектів, що співпрацюють з українським парламентом. Цього року захід відкрили посол США в Україні Ї.В. Марі Йованович та Голова Верховної Ради України Андрій Парубій. Серед учасників заходу також були представники Реанімаційного Пакету Реформ, Руху ЧЕСНО, ініціативи “Відкритий парламент”, інших партнерських установ і організацій.

Матеріали, які представив ЦЕДЕМ, зокрема стосувалися законопроекту про захист викривачів #4038а та законопроекту #4030а щодо обмеження реклами тютюну, відкритості ВР для громадськості (проект #1591) та її ефективної взаємодії із зовнішніми аудиторіями на основі Комунікаційної стратегії ВР, яка була розроблена з метою посилення спроможності парламенту як державної інституції. Учасників ярмарку особливо цікавили публікації ЦЕДЕМ з доступу до публічної інформації, а саме щодо оскарження порушеного права на доступ.

“Завдяки нашій участі у цьому ярмарку ми мали чудову нагоду представити у стінах Ради аналітичні доробки, розроблені з метою адвокації законопроектів серед народних депутатів. Надалі наша команда посилюватиме свою законотворчу роботу матеріалами, які є традиційними для процесу аналізу політики”, – наголосила Тетяна Семілетко, директор з розвитку, юрист ЦЕДЕМ.

За її словами, очікується пожвавлення взаємодії активної громадськості із Парламентом щодо контролю за діяльністю народних обранців та залученості до законотворчості.

“Ми вже фіналізували спільно з партнерами проект Комунікаційної стратегії ВР на 5 років і наразі очікуємо на її формально-юридичне затвердження керівництвом Верховної Ради. В ній ми якраз передбачили візити іноземних аналітичних центрів, створення інформаційно-довідкового центру для відвідування громадянами, тематичні інформкампанії, а також прес-тури для журналістів”, – додала Тетяна Семілетко.