1 липня Центр демократії та верховенства права в рамках проєкту “Коаліції ОГС Полісся – синергія і вплив” провів вебінар на тему «Як залучати громадян до вашої діяльності в умовах карантину».
Учасники з різних регіонів мали змогу поспілкуватися з експертом із розвитку коаліцій та мереж Іваном Омеляном іа дізнатися про наступні важливі аспекти залучення людей:
Для початку залучення аудиторії треба відповісти на три ключові питання:
- Хто ваша цільова аудиторія яку ви хочете злучати до своєї діяльності?
- Які потреби є у в цих людей? За що вони зараз переживають, якої інформації їм бракує та інше.
- Які з цих проблем може закрити ваша організація не змінюючи свою стратегію?
Люди схильні в кризових ситуаціях до розвитку наступних трьох свої зон:
- Здоров’я, витривалість – ким би ви не були, якщо ви будете загартувати свій імунітет та тренуватись, ви приймете правильне рішення.
- Інтелект – це те що зараз є найбільш цінним, його розвиток найбільше додасть вам зараз. Особливо зараз ціна креативність. Найбільша фірма таксі немає своїх таксі, а найбільший готельний оператор немає номерів!
- Усвідомлені емоції – це навик майбутнього. Штучний інтелект вже зараз може замінити дуже багато, але нічого не може зробити там де в роботі задіяна людська емоція. Компанії майбутнього вдало будуть поєднувати використання даних, штучний інтелект і будуть любити всім серцем своїх клієнтів!
Також пам’ятайте – ваша активність має сприяти виникненню наступних результатів у вашої цільової аудиторії:
- Критичного мислення – пояснюйте своїй цільовій аудиторії що їм потрбіне маштабне бачення, щоб насправді розуміти що відбувається в їх місті, країні.
- Транслюйте безпеку, людям бракує інформації та середовища в якому вони почувають себе безпечно.
- Комунікуйте з людьми три варіанти розвитку подій – найгірший, реальний та оптимістичний. Готуйте їх до найгіршого варіанту розвитку подій.
- Практика важливіша теорії – допомагайте людям набути практичних навиків, пропонуйте їм персональні квести, давайте їм завдання через які вони будуть практикуватись.
Використовуйте принцип «розважайся-навчай-впливай»:
– Розважайся. Будь яка особа намагається максимально втекти від стресів в зону отримання задоволення. Давайте цим скористаємось. Пошукайте в своїй діяльності теми, які можна було б подати як можливість розважитись для вашої аудиторії. Це можуть бути конкурси малюнків, тематичні квести, онлайн-розіграші і т.д.
– Навчайся. З позиції коли людина розвивається їй дуже легко перейти до наступного етапу залучення – навчання. Багато учасників ваших розважальних активностей, з радістю долучаться до вагих навчальних ініціатив. Вони будуть логічним продовженням для них співпраці з вами. Ваша задача в цьому процесі допомогти своїм новим прихильникам розкрити свій потенціал і стати обізнаними громадськими активістами.
– Впливай. До цього етапу залучення дохядять найбільш витривалі активісти. На ньому ви маєте запропонувати їм створити свій проект, зайнятися власним моніторингом чи іншою громадською діяльністю.
Якщо вам вдасться провести вашу цільову аудиторію по цим трьом пунктам – ви точно станете стійкішими і сильнішими.
Даний захід проводиться в рамках проекту «Коаліції організацій громадянського суспільства Полісся: синергія та вплив», який впроваджується Центр демократії та верховенства права в рамках проекту ПРООН «Громадянське суспільство задля розвитку демократії та прав людини в Україні», що реалізовується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії.