Матеріали за темою "вибори"

Ще новини за темою

Новини

Рада розглядає проект про обов’язковість теледебатів в другому турі виборів

20 березня 2019 року Верховна Рада одержала Проект Закону “Про внесення змін до Закону України “Про вибори Президента України” (щодо обов’язковості теледебатів у разі призначення повторного голосування)” (Проект №10168, н.д. Ірина Геращенко, Марія Іонова) Законопроект визначає проведення теледебатів в період виборів Президента України під час повторного голосування як один з обов’язкових етапів виборчого процесу.  При […]

Дільничні виборчі комісії: як формуються і скільки отримають члени ДВК

Сьогодні – граничний строк для оприлюднення інформації про утворені   дільничні виборчі комісії (ДВК) та їх склад, до якого кандидати у Президенти України мали право подавати по одній кандидатурі в кожну комісію. Враховуючи рекордну кількість кандидатів, розмір однієї комісії може сягати 39 осіб, при встановленому мінімумі для роботи комісії у 9 осіб. Окрім того, що більше […]

Вибори-2019: медійні тренди та необхідні зміни

Президентська передвиборча кампанія наразі є темою номер один в українських ЗМІ, однак часто це означає не об’єктивне інформування, а «джинсу» і заангажовані матеріали. 28 лютого громадські організації “Детектор медіа” та “Інститут Масової Інформації” презентували результати власного дослідження та моніторингів висвітлення виборів. Медіаексперти оцінювали дотримання стандартів у ЗМІ, а також виміряли кількість замовних матеріалів та маніпуляцій. […]

Ще аналітика за темою

Аналітика

Регулювання політичної реклами на телебаченні: європейський досвід

Автор: Катерина Кулина, юрист Інституту Медіа Права * * * Не секрет, що витрати на політичну агітацію на телебаченні традиційно складають левову частку усього виборчого фонду кандидата на виборах. Це, в свою чергу, є переконливим доказом того, що передвиборні ролики вважаються одним із найбільш ефективних та впливових інструментів передвиборної агітації. Варто одразу зауважити, що на […]

Особливості регулювання політичної реклами у США

Александра Джейсон, політолог, США  Катерина Кулина, юрист Інституту Медіа Права   Регулювання вимог щодо політичної реклами у Сполучених Штатах суттєво відрізняється від європейського підходу. До прикладу, на відміну від багатьох європейських країн, у США не встановлено жорстких обмежень стосовно політичної реклами. Так, навіть великі корпорації, що мають значно більші фінансові ресурси, ніж звичайні громадяни, можуть […]

Ще події за темою

Події

Презентація Руху «Медіа за усвідомлений вибір»

5 лютого, в інформаційному агентстві «Укрінформ» з 15:00 до 16:00 відбудеться презентація Руху «Медіа за усвідомлений вибір». Українські телеканали, радіостанції, друковані й онлайн-видання, а також медійні громадські організації ініціюють медіарух, аби забезпечити громадянам можливість обирати президента і парламент на основі повної та достовірної інформації. Учасники медіаруху: «Укрінформ», Liga.net, «Дзеркало тижня», «Новое Время», «Інтерфакс-Україна», «UA: Перший», […]

Ще матеріали бібілотеки за темою

Бібліотека

Рекомендація ПАРЄ № 1622 (2003)

Рекомендація Парламентської Асамблеї Ради Європи № 1622 (2003)* 1. Парламентська Асамблея звертає увагу на свою Резолюцію 1346 (2003) щодо виконання Україною своїх обов’язків та зобов’язань. 2. З урахуванням викладених у Резолюції положень, Асамблея інформує Комітет Міністрів про те, що хоча Україною був досягнутий помітний прогрес з часу прийняття Асамблеєю Резолюції 1262 ( 2001) Україна ще […]

Рекомендація № R (99) 15 Про висвітлення в ЗМІ виборчих кампаній

Рада Європи. Комітет міністрів   Рекомендація № R (99) 15 Про висвітлення в ЗМІ виборчих кампаній* (Ухвалена Комітетом міністрів 9 вересня 1999 року на 678-му засіданні заступників міністрів) Комітет міністрів, відповідно до пункту b статті 15 Статуту Ради Європи, звертаючи увагу на важливу роль ЗМІ в сучасному суспільстві, особливо під час виборів, підкреслюючи, що основний […]

Рекомендація № R (97) 21 ЗМІ та сприяння культурі терпимості

Рада Європи. Комітет міністрів Рекомендація № R (97) 21 ЗМІ та сприяння культурі терпимості* (Ухвалена Комітетом міністрів 30 жовтня 1997 року на 607-му засіданні заступників міністрів) Комітет міністрів, відповідно до пункту b статті 15 Статуту Ради Європи, беручи до уваги, що метою Ради Європи є досягнення більшої єдності між її членами задля збереження й здійснення […]

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: