Реформувати країну без комунікації – погана ідея. Аби уникнути цього, ВУРівці вчора поспілкувалися з Валерією Селезньовою про комунікацію реформ
За словами лекторки, найважливіше у комунікаціях – актуальність та своєчасність. Якщо ви провели захід, а реліз вийшов через три дні – ця інформація вже втратила свою актуальність і вона нікому не потрібна.
«Для того, щоб оперативно висвітлювати всі ваші події – робіть драфт новини. Відпрацювали подію, швидко доповнили заготовки й опублікували – от вам і актуальність!», – наголосила вона.
Якщо ви комунікуєте конкретну реформу, Валерія Селезньова радить дізнатися, кому довіряє аудиторія та комунікувати зміни через конкретного спікера. Наприклад, якщо люди не довіряють держслужбовцям у питаннях земельної реформи, – не слід будувати свою комунікацію через них. Важливо знайти того, кого люди будуть слухати та дослухатися. Як приклад: представник аграрного бізнесу чи фермери, яких можна долучити до кампанії.
Як відзначила спікер, державні структури не готові працювати масштабно – вони не вміють робити великі інформаційні кампанії. Хоча, і з цього правила є позитивні винятки.