Куди рухається Україна, світ та медійний ринок? Про це вурівці говорили під час вечірньої зустрічі з журналістом, оглядачем та блогером Павлом Казаріним.
Під час та після Революції Гідності у всіх були дуже високі очікування та жага до швидких змін. Через це зараз більшість українців вважають, що змін немає. Однак Павло Казарін наголосивнаголосив, що, насправді, змін дуже багато: просто вони відбуваються не з такою швидкістю, як це було за часів Майдану.
За його словами, зараз в Україні триває активний процес реформування. Потрібно розуміти, що реформи відбуваються не стільки під тиском громадянського суспільства, як через зобов’язання України перед міжнародними партнерами.
Важливо пам’ятати, що змінюється не тільки Україна, але й інші країни. Змінюється також і медійний ринок. Так, за останні роки насилля більше не стало, як нам часто здається. Натомість – стало більше прямого ефіру. Якщо раніше це не транслювалося – це не означає, що насилля не існувало.
На думку лектора, медійні ресурси перестали бути посередниками між авторами публікацій та читачами. З появою Інтернету автори безпосередньо комунікують з власними читачами – для цього більше не потрібні інституції.
Павло Казарін доступно пояснив які види ЗМІ сьогодні працюють в Україні. Серед іншого зауваживши, що саме телевізор та близько 70 відсотків громадян, які його регулярно його дивляться – є мейнстрімом, в той час як активні користувачі Facebook залишаються в меншості. Тому, щоб зрозуміти настрої “середньостатистичного українця”, доцільно час від часу переглядати телепередачі.
«Існують численні прогнози, що буде зі світом та медіа через 20-30 років, і не всі вони песимістичні. Як буде насправді – можемо лише здогадуватися або мріяти. А мріяти – це завжди корисно», – відзначив Павло Казарін.