Фандрейзинг, е-демократія та доступ до публічної інформації на суботньому онлайн-навчанні Відкритого Університету Реформ 11

May 4, 2020

Нова субота – нові лекції для учасників Відкритого Університету реформ 11. Тепер навчання відбувається в онлайн форматі, тому відвідування лекцій – майже 100%! Цього тижня учасники мали нагоду дізнатися про ефективні механізми роботи над проєктами, цифрові інструменти розвитку суспільства та все про доступ до публічної інформації.

Перша лекція від Романа Тимоцка, менеджера з розвитку національної скаутської організації Пласт, була з теми пошуку ресурсів для проєктів. Нагадаємо, учасники ВУР 11, незважаючи на карантин, працюють над власними соціальними проєктами у онлайн-режимі. Дієва порада від спікера – потрібно знайти спосіб не “просити” гроші, а навчитися самим заробляти їх власною діяльністю; створити фандрайзинг на продажі. Такий механізм забезпечить довготривалість і сталість проєкту.

Заступник керівника проєкту та керівника напряму електронних послуг “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS”, Данило Молчанов у своїй лекції поділився з учасниками ВУР 11 цифровими інструментами розвитку суспільства. За його словами, цифрові інструменти повинні вирішувати конкретні проблеми з життєвих прикладів, а не з теорій. Пріоритетними напрямами роботи в Україні у сфері цифрових державних послуг є:

  • надійний та безпечний електронний ІD-паспорт;
  • якісні відкриті дані;
  • безпечна електронна взаємодія державних реєстрів;
  • електронний документообіг та інше.

Останньою спікеркою суботнього ВУРу стала юристка Центру демократії та верховенства права Христина Буртник. Вона поділилася з майбутніми реформаторами лайфхаками успішного інформаційного запиту. Нагадаємо, експерти ЦЕДЕМ працювали над розробкою Закону України “Про доступ до публічної інформації” і зараз слідкують за його виконанням.

Ключові обов’язки розпорядника:

  • оприлюднювати інформацію на веб-сайтах та іншими способами;
  • забезпечити відкрити доступ до засідань;
  • мати відповідальний підрозділ/особу;
  • надавати інформацію за запитами;
  • вести облік документів і запитів;
  • визначити спеціальне місце для роботи запитувачів з документами.

Яка інформація є публічною – читайте на нашому сайті.

Такою була чергова навчальна субота Відкритого Університету Реформ 11. Щоб дізнатися подальші новини, слідкуйте за оновленнями на наших ресурсах.