Як комунікувати про реформи? Відповідь на це питання студенти ВУР 6.0 дізнались цього четверга під час вечірньої лекції від Ірини Соломко, керівника комунікаційного напрямку РПР.
«У бізнесі втрачаються гроші. У громадському секторі втрачаються шанси змінити свою країну», – розпочала вона.
Після знайомства та обговорення ризиків та перешкод, з якими стикаються журналісти під час вироблення якісного контенту, студенти дізнались про інструменти комунікації. Так, заява є офіційним висловленням позиції РПР щодо конкретної ситуації; вона розробляється експертами групи РПР та є публічним зверненням громадськості до влади. Потужними засобами популяризації реформ серед широкого загалу є публікація статей у ЗМІ, а також теле– та радіоефіри. Круглі столи інформують представників регіональних ЗМІ про стандарти висвітлення реформ.
До публічних акцій РПР вдається, аби показати абсурдність ситуації та привернути увагу громадськості до проблеми за допомогою гротеску.
Покроковий розбір процесу вироблення заяв та новин – від комунікації всередині груп РПР до стандартизації заяви та її редагування – підкреслив важливість чітко розподілених обов’язків в команді та добре налагодженої комунікації.
Цей вечір був сповнений довірливої атмосфери та неочікуваних інсайдів про роботу журналістів та організацію комунікації РПР.