Як працюють українські аналітичні центри та яка їх «внутрішня кухня». Про це вурівці поговорили під час вечірньої зустрічі з Єгором Стадним, виконавчим директором аналітичного центру CEDOS. Він розповів, що аналітичні центри в Україні відносно молоді – це стосується навіть тих, що працюють з 90-х років. Активний же запит на аналітичні дослідження почався після Революції Гідності.
«Часто в аналітичних центрах працюють науковці. Але чим тоді відрізняються аналітичні центри від наукових центрів при університетах? Принципова відмінність – аналітики завжди виконують роботу, на яку є запит, та, як правило, свій замовник», – відзначив Єгор Стадний.
Єгор також розповів про «внутрішню кухню» аналітичних центрів. Зазвичай аналітики самостійно прописують технічне завдання від замовника. Головне у цьому – детально усе описати та врахувати низку ризиків (відсутність даних, які треба обробити, часові рамки тощо).
Насамкінець Єгор наголосив, що популізм – це той «клімат», у якому аналітичні центри не можуть існувати. Тому у передвиборчий рік запит на аналітику може трохи впасти. Але після виборів він знову повернеться, тому «продовжуємо працювати і не здаємося».